czwartek, 15 sierpnia 2013

Lift Summer Crafts - Challenge collage

Ostatnim rzutem na taśmę udało mi się wykonać pracę z moją pańcią na wyzwanie Lift Summer Crafts - przygotowane przez 2:16.

Last but not least I managed to submit my collage project for Lift Summer Crafts challenge, inspired and based on sketch prepared by 2:16.


Mapka jest cudowna i dłuuugo zastanawiałam się jak to ugryźć. Ostatnio jestem pod ogromnym wrażeniem Florence + the Machine (koncert podczas Coke Live Music Festival był fantastyczny!!!). Jej muzyka zdecydowanie gra mi w duszy i daje niesamowite uczucie wyzwolenia. Do wykonania pracy wykorzystałam zdjęcie Florence (źródło: www.lastfm.pl). Zaczęłam tworzyć i oto co powstało...

The sketch is absolutely gorgeous and inspiring, however it took me a while to prepare as I really wanted to give it a good thought before I started . Recently I'm under great influence of Florence + the Machine. Her music definitely touches my soul and gives a wonderful feeling of release. For this project I used picture of Florence (origin: www.lastfm.pl). And here is how it turned out...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz