niedziela, 1 września 2013

Life Lift Summer Crafts!

Wczorajszy dzień był pełen pozytywnych wrażeń :D Spotkanie w Warszawie było niezwykle kreatywnym podsumowaniem letnich wyzwań! Od rana dopisywała piękna pogoda, więc przyjemnie było tworzyć na świeżym powietrzu. Część twórcza składała się z czterech paneli Art Journal (na bazie LO) Czekoczyny, ATC Tusi, Kartka Enczy oraz TAG Novinki. Oczywiście nie obyło się również bez scrapowych zakupów, ale byłam bardzo dzielna i kupiłam tylko jedną rzecz spoza mojej listy :) Poniżej kilka zdjęć, które zrobiłam na początku, bo potem to jak wpadłam w wir to aparat poszedł w odstawkę...

Yesterday was full of positive sensations :D The meeting in Warsaw was extremely creative wrap-up of all Lift Summer Crafts challenges! The weather was great so it was really nice to create outdoors. The creative part was divided into four panels Art Journal (LO based) by Czekoczyna, ATC by Tusia, Cardmaking by Encza and TAG by Novinka. Of course, I had to do some scrap shopping but fortunately I managed to resist buying more than one thing outside my list :) Below I pasted few pictures which I took only during the first panel as later, when I got into that creative swirl, my camera was completely forgotten...

Twórczy wir
Creative swirl
Ja i Meresanth :)
Me & Meresanth :)
Materiały do Art Journal (baza LO) Czekoczyny
Materials for Art Journal (LO based) by Czekoczyna
Od lewej mój Art Journal (baza LO) i Meresanth
From the left my Art Journal (LO based) and Meresanth's



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz