sobota, 22 sierpnia 2015

Oprawa ślubna / Wedding setting

Dawno dawno temu popełniłam tu ostatni wpis. Czas miałam wypełniony różnymi perypetiami życiowymi, w tym długą i daleką podróżą marzeń, a teraz niedługo zostanę mamą!!! I wreszcie jest dobry moment na powrót do mojego hobby :)))

It was a long time ago since I have written something here. I had time fulfiled with many different things which included a long and far travel of my dreams and now quite soon I'll be a mum!!! Finally it is a good moment to come back to my hobby :)))

W czerwcu miałam okazję trochę poscrapować w związku z przygotowaniami do ślubu mojego brata i oto powstała tablica z usadzeniem gości przy stołach oraz pudełko na koperty.

In June I had a chance to do some scrapbooking for my brother's wedding day and here it is a special board with the guest sitting and a box for envelopes.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz